Lidmaatschap

Bij de muziekvereniging hebben we verschillende lidmaatschappen. Wij verzorgen niet alleen de repetities voor het orkest, maar ook de lessen voor onze leerlingen. Hoe ziet een lidmaatschap bij de muziekvereniging eruit? En wat kost een lidmaatschap ongeveer? Dat kun je lezen op deze pagina!

Aanmelden

Je bent helemaal enthousiast en je wilt je aanmelden voor de muziekvereniging? Dat kan! Neem dan contact op met onze secretaris, dat kan via de knop 'Contact' of mail naar info@muziekverenigingbornerbroek.nl. Vervolgens zullen wij dan contact met je opnemen.

Kun je nog geen noten lezen of een instrument bespelen? Dan zul je eerst lessen moeten volgen bij een van onze docenten. Wanneer je gevorderd genoeg bent, kun je doorstromen naar het orkest. Via onze vereniging kun je lessen volgen bij het Brookshoes of bij Kaliber in Almelo. We zullen samen met jou zoeken naar het meest geschikte moment.

Stel, je kunt al wel een instrument bespelen, dan ben je van harte welkom bij de repetities in het Brookshoes. We repeteren elke maandagavond van 19:30-21:00u en sluiten dit af met een kop koffie/thee en een borrel.

Ben je nog niet voorzien van een instrument? Dat is geen probleem. Het grootste deel van onze leden hebben een muziekinstrument van ons kosteloos in bruikleen en ook jij kunt er een van ons lenen.

De Kosten

Voor zowel de contributie als de lesgelden hebben wij verschillende tarieven afhankelijk van de leeftijd, meespelend in het orkest en of je gebruik maakt van lessen. Hieronder een kort overzicht, let op: bedragen zijn per kwartaal!*

Contributie

Speelt niet mee in het orkest

Speelt mee in het orkest

Leerlingen jonger dan 18 jaar

€7,50

€22,50

Leerlingen 18 jaar en ouder

€12,50

€37,50

Leden jonger dan 18 jaar

n.v.t.€40

Leden 18 jaar en ouder

n.v.t.
€52,50

Lesgeld

Leerlingen jonger dan 21 jaar

€93,75

Leerlingen 21 jaar en ouder

€118,13

*De bedragen zijn onder voorbehoud en ter indicatie. Werkelijke bedragen kunnen afwijken. Wilt u de actuele kosten weten, neem dan contact op met onze secretaris.

Afmelden

Helaas komt het ook wel eens voor dat leden zich willen afmelden. Per 31 juni en 31 december zijn de lidmaatschappen op te zeggen, de afmelding dient minimaal 2 maand voor het einde van het halfjaar worden doorgegeven aan het secretariaat. Immers wordt er met de docent en dirigent per half jaar gepland.

Wil je ook lid worden?

Wil je kennis maken met muziek en heb je zin in gezellige avonden vol muzikaliteit, vul dan het contactformulier in en word lid!

E-mail naar info@muziekverenigingbornerbroek.nl

• Volg ons op